Jídelníčky na míru

Zdravě a správně jíst a znovu nepřibrat?

Ano, poradím Vám jak na to!

 

„Lze vůbec sestavit jídelníček, se kterým nebudu mít hlad a přesto budu hubnout?“

Jídelníček sestavuji vždy individuálně, na základě Vaší váhy, věku, zdravotního stavu, pracovní náplně apod. Jednoduše řečeno – jídelníček, který bude fungovat Vám, nemusí fungovat někomu jinému. Každý potřebuje jiné množství živin, aby jeho organismus pracoval opravdu správně.

 

3. základní důvody :

1:  Odstraňte skryté příčiny nadváhy, které Vám brání hubnout

2:  Začněte jíst stravu, po které skutečně zhubnete a která vám chutná

3:  Ovlivněte psychiku tak, aby nebrzdila Vaše úsilí zhubnout.

 

Komu je jídelníček určen?:

  • kdo chce či potřebuje zdravě a bezpečně upravit váhu, s podporou odborníka
  • dosavadní stravovací návyky nevyhovují
  • s hubnutím to tentokráte myslíte skutečně vážně
  • obejvily se zdravotní komplikace, např. vysoký krevní tlak, vysoký cholesterol
  • máte zájem si svou optimální váhu dlouhodobě a pohodově udržet
  • máte informace o hubnutí či zdravém životním stylu, ale přesto potřebujete podporu a motivaci
  • přecházíte z jedné diety do druhé a “nic” zkrátka nezabírá
  • nebaví vás počítání kalorií
  • máte zájem o komplexní odborný servis a rádi na sobě uvidíte efektivní výsledek
  • nemusíte si dělat starosti, zda po tom, co jíte, opravdu zhubnete nebo ne
  • není nutné trpět hladem, protože jídelníček  je sestaven tak, abyste hlad neměli
  • nepřivodíte si zdravotní komplikace, protože zdravotně bezrizikové hubnutí je jedním z hlavních bodů, kterým se řídím
  • přejete si pořídit oblečení, po kterém jste vždy toužili, či si konečně chcete obléci své milované džíny
  • budete chtít, abysi přátelé začali všímat, jak hubnete, že vypadáte a cítíte se mnohem lépe a máte stále štíhlejší  postavu
  • bude moci ukázat svou štíhlejší postavu
  • hrdost, že jste to dokázali!  🙂

 

 Základní pravidla zdravého jídelníčku

1.Jídelníček má být pestrý, měly by v něm být zastoupeny všechny živiny v optimálním poměru

2. Suroviny na přípravu jídla mají být čerstvé, kvalitní a běžně dostupné

3. Příprava stravy by měla být nenáročná

4. Kuchyňská úprava jídla má být šetrná, aby si jídlo zachovalo výživovou hodnotu

5. Důležité je, aby bylo jídlo chutné a na první pohled atraktivní. Jíme přece i očima.

6. Jídelníček má dobře kontrolovat pocit hladu a sytosti

7. Jezte pravidelně, v přiměřených porcích a dávejte si pozor na kvalitu a složení stravy, obsah vlákniny a glykemický index potravin.

 

Typy jídelníčku:

 1. jídelníček variantní

– 700 Kč

 2. jídelníček na míru – s přesnými gramážemi a nutričními hodnotami

– 1. 700 Kč